poszukiwane PDFy

Poszukuję(póki co bezskutecznie) kart katalogowych do układów BU3702 i BU5854 - ich producentem jest prawdopodobnie Rohm. Układy te pracują w pilotach zdalnego sterowania - jeden w sprzęcie firmy Daewoo a drugi girmy Goldstar. Piloty te są całkiem zgrabne i planowałem użycie jednego z nich do budowanego właśnie wzmacniacza ale bez dokumentacji trzeba będzie samemu rozgryzać protokół transmisji albo rzeźbić własnego pilota

(
Reply to
badworm

Dnia Thu, 23 Aug 2007 01:33:16 +0200, Miller Artur napisał(a):

A oni w ogóle jakieś papierowe katalogi wydawali? We wrześniu mógłbym spróbować poszukać na uczelni - trochę "cegieł" widziałem.

Reply to
badworm