Pomocy! TV Thomson 63DK60TX działa kilka minut, a potem...

TV Thomson 63DK60TX po włączeniu działa poprawnie, po kilku minutach obraz ciemnieje, chwilę później następuje coś w rodzaju utraty synchronizacji poziomej, co również trwa chwilę, a potem widać już tylko ciemność, ale jakby zaszumioną, znikna również dźwięk. Włączony ponownie po kilkunastu minutach stygnięcia zachowuje się tak samo.

Może ktoś "wiedzący" wskaże miejsce zaczepienia? Podejrzewam zanik/spadek napięcia w wyniku starzenia elektrolitów, ale nie wiem, w którym miejscu szukać.

Ukłony, Bartek

Reply to
bartek

Coś jeszcze: ramka telegazety jest wyświetlana cały czas poprawnie, czyli nie jest to problem układów odchylania (jak na mój mały rozumek). Kiedy zanika obraz i dźwięk, nie dekodowany jest teletekst.

Reply to
bartek