podstawka PLCC32 na DIP (w protelu)

Reply to
identifikator: 20040501

Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:

Kilka lat temu robiłem w protelu. Jak chcesz to mogę poszukać.

Reply to
max441
Reply to
identifikator: 20040501

Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:

Ja niższych nie widziałem, chyba, że smd. Sory robiłem jednak PLCC-44. Wysłałem Ci na priv, może się przyda.

Reply to
max441
Reply to
identifikator: 20040501
Reply to
identifikator: 20040501
Reply to
identifikator: 20040501

Ja wycinałem srodek (ten prostokat), potem lutowalem, a nastepnie wkladalem ten kawalek plastiku i wciskalem uklad (ten plastik jest potrzebny zeby uklad za gleboko nie wszedl).

Pozdrawiam Grzegorz Mentrak

Reply to
Grzegorz Mentrak

Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:

Wymiary podstawki dostępnej w TME:

max441

identifikator: 20040501 pisze:

Pocynować pady, ułożyć podstawkę, dociskać przez otwory?

Reply to
Michoo

Jeśli nie masz jeszcze wlutowanych elementów przewlekanych, to można w prosty sposób przylutować na żelazku. Pocynuj pady, pocynuj lekko wyprowadzenia z podstawki, pady dobrze zwilż topnikiem (rozpuszczona kalafonia powinna wystarczyć) i podgrzej na żelazku albo płycie grzejnej. Ważne żeby płytka leżała płasko i dotykała całą powierzchnią do grzałki. W ten sposób możesz też lutować inne elementy smd.

Jeśli nie masz możliwości płaskiego położenia płytki to chyba tylko gorące powietrze. Jeśli nie masz stacji, to przejdź się do dowolnego punktu naprawy telefonów i tam poproś żeby dmuchnęli.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

W sumie to nie jestem pewien czy nie modyfikowane żelazko będzie miało wystarczającą temperaturę. Napisałem o nim, bo skojarzyło mi się że kiedyś widziałem płytę grzejną do termotransferu/lutowania smd zrobioną (IIRC przez kogoś z pme) z grzałek do żelazek.

Sprawdź najpierw na kawałku cyny, czy się roztopi.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski