Podlaczenie DVD i TV w aucie

Witam, chcialbym sie dowiedziec jak mozna podlaczyc normalny odtwarzacz DVD (jak uzywamy w domach) i maly TV w aucie? Rozumiem ze trzeba zmienic napiecie w obu urzadzeniach ale co dalej jesli mamy wtyczki jak to podlaczyc i czy potrzebne jest dodatkowe zasilanie? Mam nadzieje, ze ktos bedzie w stanie mi pomóc za co z góry dziekuje.

Reply to
lukas