Plytki drukowane, gdzie najtaniej?

Osoba podająca się za: Paweł Kołodziej przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

03-11-17 22:51:

Np.przy pomocy goldpinów. Na jakieś twardej podkładce kładziesz kilka kartek papieru, na nich płytkę. W otwory wbijasz pojedyncze goldpiny i przycinasz tak by wystawały trochę mniej niż milimetr. Rozklepujesz, obracasz płytkę na drugą stronę i ponownie rozklepujesz. W rezultacie powinieneś dostać pseudo-przelotkę wyglądającą całkiem przyzwoicie i i wypadającą przy lutowaniu. Copyright by Marek Dzwonnik ;-)

Reply to
badworm

Tue, 18 Nov 2003 23:40:38 +0100 jednostka biologiczna o nazwie badworm snipped-for-privacy@post.pl wyslala do portu 222 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Jak to wypadajaca przy lutowaniu ?

Reply to
BLE_Maciek

Osoba podająca się za: BLE_Maciek przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

03-11-19 10:57:

Wszystko zależy od tego, w jakim miejscu na płytce jest zlokalizowana przelotka.Czasami takiej przelotki wykonanej z kawałka srebrzanki nie ma jak zagiąć i może wypaść. A nawet jeśli nie wypadnie to zawsze może się obracać a goldpiny nie ;-)

Reply to
badworm

Thu, 20 Nov 2003 19:43:27 +0100 jednostka biologiczna o nazwie badworm snipped-for-privacy@post.pl wyslala do portu 222 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No to wiem, ale juz widze nature problemu - po prostu zniknelo Ci "nie" w poprzednim poscie, dlatego sie zdziwilem lekko :-)

Reply to
BLE_Maciek

Osoba podająca się za: BLE_Maciek przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

03-11-20 22:14:

Faktycznie, tak to jest jak się szybciej pisze niż myśli ;-) Ale trzeba się streszczać bo Neo+ jeszcze tylko tydzień :-<

Reply to
badworm

Thu, 20 Nov 2003 23:31:56 +0100 jednostka biologiczna o nazwie badworm snipped-for-privacy@post.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A pozniej znowu modemik ? ;-)

------------ REKLAMA: Spalone 8255 oddam za darmo lub zamienie na sprawne. Odbior osobisty. Kontakt na priv. ;-)

Reply to
BLE_Maciek

Osoba podająca się za: BLE_Maciek przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

03-11-21 16:01:

Modemik to jest cały czas tylko kwestia _jaki_ ;-) Ale i tak czeka mnie jeszcze co najmniej pół roku przez dial-up - potem może coś wyjdzie ze stałki.

Reply to
badworm

3-4 mil na plytce 400x200 to standard?? Cholera... wypadlem z obiegu chyba - gdzie robia takie wytrzymale laminaty?

Wiesz o co mi chodzi - co innego 4mil na plytce 5x10cm, ale czy ktos ma odwage wsadzic takie sciezki na plytke 400x200?

Reply to
jerry1111

Taka, ze ta wieksza plytka mechanicznie nie wytrzyma :-) No... chyba ze przykrecimy ja do blachy 3mm, celem usztywnienia konstrukcji.

To tylko sposob na zrobienie takiej plytki. Ale jaka bedzie jej trwalosc? Na dzien dzisiejszy to ja sie bardzo mocno obawiam takie plytki wsadzac do swoich urzadzen.

Reply to
jerry1111
Reply to
Marek Dzwonnik