PŁYTKI DRUKOWANE

Szukam jakichś tutoriali do tworzenia PŁYTEK DRUKOWANYCH domowym sposobem.

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc :)

Reply to
memento

Użytkownik "memento" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:d3dc00$okp$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

SP9LWH

memento snipped-for-privacy@gazeta.pl napisal nam:

tam jest

Użytkownik "memento" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:d3dc00$okp$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

I jak Ci idzie to szukanie? Długo już szukasz? A z ciekawości, gdzie szukasz?

:-)

Sorry, nie mogłem się powstrzymać.... :-)

Reply to
Edzi

Hej Edzi! Jeśli chodzi o szukanie... to idzie ono jakos do przodu (choć malutkimi krokami). A szukam od kilku dni po necie (do czasopism nie mam dojścia). Myślałem że więcej ludzi udzieli mi wskazówek lub namiarów lub też że ktoś zaproponuje mi wysłanie swoich cennych plików dotyczących tego tematu na mojego maila itp. Nie mniej jednak muszę podziękować tym którzy podesłali mi kilka linków z których oczywiście skorzystałem i dzięki którym udało mi się coś dla siebie znaleźć. Oczywiście tematu nie zamykam i Ci z Was którzy mogą się podzielić swoimi wskazówkami, prosiłbym o napisanie posta :-)

PS. A Ty Edzi masz jakieś tutoriale? :)

Pozdrawiam :) MEMENTO

Reply to
memento

:-) No dobra - podpowiem. Uruchom google.pl następnie naciśnij "grupy dyskusyjne" wpisz "termotransfer" i już masz kopalnie linków i pdfów do wyboru do koloru... :-)

Reply to
Edzi