Płytki drukowane, małe ilości - gdzie zamówić?

Witam serdecznie.

Potrzebuję zrealizować (zamówić) pewną ilość płytek drukowanych jednostronnych (ok. 100 sztuk). Czy macie jakieś doświadczenie z firmami zajmującymi się tą profesją?

Macie jakieś sensowne, sprawdzone miejsca? Gdzie wy się zaopatrujecie w takie osługi?

Mile widziane oferty z ceną.

snipped-for-privacy@wp.pl

Reply to
ele mid

Tu spróbuj:

Jacek Maciejewski

Witam.. Ja mam doświadczenia z firmą SPECTRUM

łem po kilkadziesiąt sztuk - bez metalizacji i soldermaszki ale dla mnie były ok, wykonane porządznie zawsze jest kilka więcej na wszelki wypadek.. nie miałem problemu ali z termine ali jakością - na stronie jest kalkulator - obliczysz sobie cen..

Pozdrawiam Artur Starz

Reply to
Artur Starz

ele mid napisał(a):

tanio, niskie koszty uruchomienia produikcji i dość solidnie

Reply to
Rad