Płytka drukowana

Witam,

Nie jestem elektronikiem, ale potrzebuję zlutować sobie pewne urządzonko. W związku z tym mam pytanie, czy jest jakaś firma wykonująca płytki drukowane w jednostkowych nakładach i tanio? To co znalazłem przez Google to albo hurt, albo bardzo drogo...

Pozdrawiam Killer

Reply to
killer_su

Użytkownik <killer snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Może to ci podpasuje:

Pozdrawiam Piotr Z

Reply to
5520

Użytkownik "5520" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dcv4fp$43u$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Może to ci podpasuje:

A jak nie - to pogrzeb trochę na allegro - kiedyś było duzo wiecej tych ofert - tylko ja nie mam czasu szukać - bo własnie zbieram się do wyjścia do roboty

Pozdrawiam Piotr Z

Reply to
5520

Użytkownik <killer snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Zobacz

Obawiam się, jednak, że skoro nie jesteś elektronikiem choćby hobbystą i nie masz forsy, zapomnij o pomyśle samoróby. Najmij fachowca, albo zmontuj "pająka" na płytce uniwersalnej.

Reply to
SP9LWH

Użytkownik "5520" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dcv4fp$43u$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Ja robie w

Zawsze prototypy dwustronnych robie. Mi pasuje, bo robia z przelotkami i wyrabiaja sie z terminami.

Reply to
Pelos