Piszczący telewizor [przepraszam jeśli NTG]

Może mi ktoś doradzić co zrobić z telewizorem wydającym ciągły piskliwy dźwięk? Czy można to zgłosić do serwisu gwarancyjnego? Z góry dzięki za pomoc.

ar he

Reply to
arhe

Jeśli ten dźwięk pojawia się i zanika okresowo, to spróbuj poruszyć gniazdem euro - jeśli jest, za pomocą wtyku doń podłączonego. Może to głupie ale u mnie pomaga :-) Ten dźwięk, to najprawdopodobniej efekt niedokładnego mechanicznie montażu gdzieś w zasilaczu. Tak przypuszczam ale mogę się mylić oczywiście :-)

GM

Reply to
SP9RJT

ja mam taki okresowy pisk w monitorze komputera... kompa mam od kilku lat a piski pojawiły się niedawno...

Pisk znika jak wyłączam monitor.

jak sobie z tym poradzić? bo raczej nie jest to błąd w montażu?!

Alleeeee pissssssszzzzzccccccczzzzyyyyyyyyy!! :////

Pozdrawiam

someone [z bulem głowy]

Reply to
someone

arhe snipped-for-privacy@SRAM.NA.SPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Piszczy trafopowielacz, ze starości. Teoretycznie nic nie zrobisz, ale może magicy może sie odezwą.

Reply to
VSS

Sun, 16 Nov 2003 20:07:54 +0100 jednostka biologiczna o nazwie arhe snipped-for-privacy@SRAM.NA.SPAM.gazeta.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zobacz w archiwum z tego co pamietal ktos dawal juz tu spsoby wyciszania trafopowielacza.

Reply to
BLE_Maciek