Pilot do PC

Istnieje wysokie prawdopodobieństwo :) Swego czasu (może jakieś 3 lata temu) po zainstalowaniu tego g**na właśnie blokowało mi porty. Poza tym to wielki pieprzony przekolorowany, niefunkcyjny i bezużyteczny kloc. Istnieją programy alternatywne zajmujące 10x mniej miejsca i są 10x bardziej funkcjonalne więc nie warto się męczyć.

Teraz nei mogę sprawdzić ale być może 'free serial monitor' coś pokaże, a na pewno się nie podepnie do tego portu.

Pozdrawiam, sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Tak, to było właśnie to gówno :-(

Ale teraz mam inny problem: girder niby działa, lampka aktywności miga, jak się wciśnie przycisk na pilocie, ale za każdym razem, niezależnie od pilota i wciśniętego przycisku dostaję kod "FFFF". Gógle pomogło znaleźć cudze identyczne problemy, ów ktoś zmienił "priority level" w ustawieniach plugina na max i u niego pomogło. U mnie niestety nie...

Jarek P.

Marcin Stanisz pisze:

Jeżeli wolisz włączać komputer przed każdym oglądaniem filmów to twoja sprawa. Niektórzy cenią jednak niskie zużycie energii i kompaktowe wymiary, idealnie pasujące jako kolejny "klocek" obok telewizora.

Reply to
Adam Dybkowski

Jarek P. pisze:

Napisz, z jakim "niskokosztowym" modelem miałeś do czynienia. Bo Popcorn nawet w wersji B (sama płyta główna, bez zasilacza i obudowy) tani nie jest. Poza tym porównaj, na ile wydajny komputer alternatywnie musiałbyś kupić (zakładamy nowy sprzęt ze sklepu, odtwarzający płynnie przez HDMI film w 1080p).

Reply to
Adam Dybkowski

Jarek P. pisze:

Jako radio internetowe bardzo dobrze nadaje się np. to: (i przy okazji całkiem dobrze wygląda)

Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

Całkiem nieźle jako radio internetowe spisuje się SLA5520 Philipsa (i też dobrze wygląda)

wyczaić na Allegro lub eBay za 150-200 zł.

Reply to
Darek R.

Jarek P. pisze:

269 Euro: