PCMCIA

Cześć.

Mam kartę pomiarową dołączaną poprzez PCMCIA do laptopa. Chce ją teraz podłączyć do swojego urządzenia i mam problem z zakupem odpowiedniego gniazda. Może wiecie gdzie można kupić gniazdo (męskie) PCMCIA??

heya.

Reply to
Look

Ciezko bedzie kupic samo gniazdo , najszybciej kupisz cos zepsutego z gniazdem pcmcia jesli jestes zainteresowny to mam kilka roznych access pointow martwych z gniazdami do wylutowania.

Reply to
miet