Panasonica KX-P6500 do metody żelazkoej

Czy ktoś używał Panasonica KX-P6500 do drukowania na foli lub kredzie. Mnie nie bardzo wychodzi (w odróżnieniu od HP1200 - miodzio). Może ktoś ma jakieś doświadczenia?

Artur(m)

Reply to
artur(m

Ja drukowałem na folii. Co prawda nie PCB ale folijki do prezentacji w erze przedrzutnikowomultimedialnej. Moim zdaniem folię lepiej zaczerniał od HP6L, którą mam teraz.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Użytkownik "Tomasz Piasecki" <mtbrider@_-nospam-_.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dbmdfe$j6l$ snipped-for-privacy@atena.e-wro.net...

No to już nie wiem, może jakieś złe ustawienia? Będę musiał pokombinować. A może komuś też na początku źle drukowała i wie co uczynić, aby ten stan rzeczy zmienić?

Artur(m)

Reply to
artur(m

Ja używam KXP6500, rewelacyjnie cienkich ścieżek to nie uzyskasz, ale da się żyć (szczególnie jak wałek wymieniłem na nowy) A co konkretnie Ci źle drukuje? Pozdrawiam Wojtek

Reply to
Wojtek

Użytkownik "Wojtek" snipped-for-privacy@friko6.onet.pl> napisał w wiadomości news:dbnodq$nm8$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Zrobiłem płytkę testową (różne grubości różne długości różne odległości ścieżek itp.) Druk na folię, i nigdy takich marnych ścieżek nie miałem (jedna ścieżka miedzy padami "normalnego" DIPa nie wiem ile to będzie milsów). Mam jeszcze jedno pytanko do Ciebie jeżeli już dłużej używasz tej drukarki. Rozszerzyłem pamięć drukarki modułem jakimś starym 4 MB SIMMem pamięć standardowo(?) ustawiła się na 1.5MB czy to ustawienie może o czymś w tym przypadku decydować?

Artur(m)

Reply to
artur(m

A czemu drukujesz na folie, na papier kredowy jest o niebo lepiej

nie wiem, ja z pamiecia nic nie kombinowalem, mam jak w oryginale czesc

Reply to
Wojtek