pamięć i2c 24c64 ??

Witam

Mam drobny problem z oprogramowaniem w/w pamięci

zgodnie z pdf przeprowadzam transmisje przy zapisie stosuje oczekiwnie nawet 500ms pomiedzy bajtami za kazdym razem dostaje Ack itp........

gdy chce odczytac ( kilkanaście linijek niżej) zapisana wartość odczytuje same FF

Kość pamięci jeast na 99% sprawna /testowalem na kilku sztukach/ ma ktoś moze pomysł co moze byc przyszyną??

Łukasz

Użytkownik "Łukasz Lis" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bngesc$n77$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

hmm...

a moze masz blad w proceduzre zapisu albo odczytu ? albo zle trafiasz z zdresem ? albo zapisujesz inna kamorke a czytasz inna ? albo ...

zapisz cala pamiec jakas wartoscia np 0x55 potem odczytaj cala, moze to cos wyjasni

jesli bedzie gdzies zapisane 0x55 to zawezaj obszar poszukiwan

zawsze trudniej znalezc problem gdy pisze sie rownoczesnie procedure odczytu i zapisu

zrob zapis pamieci w jakims innym pewnym urzadzeniu / programtorze a potem w swoim tylko czytaj

i / lub zapisz w swoim a odczytaj w programatorze

na poczatek powinna sie udac zawezic problem do odczytu lub zapisu

bardzo podoba mi sie, ze okreslasz to jako drobny problem <cyt>

</cyt>

:-)

Reply to
Andy

On Behalf Of Łukasz Lis

Źle napisany program?

pzdr Artur

Reply to
ziel

Sun, 26 Oct 2003 13:35:37 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Łukasz Lis" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Niestety taki urok pamieci 24Cxx, potrafia byc upierdliwe. Mi tez kiedys nie chcialo zapisywac, a problem byl w tym ze nieprawidlowo generowalem powtorzony warunek startu po zaadresowniu komorki w ktorej chce zapisywac. Sprawdz czy po zaadresowaniu "do odczytu", gdzie ustawiasz adres komorki w pamieci a przed ponownym adresowaniem ukladu dla zapisu, procek nie miesza na szynie. U mnie bylo to wlasnie tak i znalezienie problemu zajelo mi 2 godziny :-(

Reply to
BLE_Maciek