p=3Fytki drukowane - u kogo zamówi=3F

Witam wszystkich.

Mam zamiar zamówic kilka, powiedzmy 10 p?ytek jednostronnych, z soldiermaska, opisem i wierceniem. Przegl?dna?em oferte dostepnych firm na rynku i w zasadzie zdecydowa?em sie juz, ale chcia?bym zasi?gna? opinii grupowiczów na temat firm z których korzystali.Z góry dzieki za info.

Reply to
skylog

snipped-for-privacy@o2.pl napisal(a):

  1. PCB / Elpin
  2. W modelowy sposob skaszaniles ten post. Po pierwsze kompletnie zwalone kodowanie, po drugie w ogole nawet nie zajrzales do Gógla !!!!
Reply to
Marcin E. Hamerla

Oprócz kodowania ( specjalnie nie wstawiałem tekstu Autora ) naście postów wcześniej jest coś takiego:

"Płytki wielowarstwowe"

i odpowiedź Pana Adam J.:

Pozdrawiam, Grzegorz Kępiński

Reply to