[OT] *Dobra* bateria BLD-3 dla telefonu NOKIA 7250 - Gdzie ?

Musze kupić 3 baterie do telefonów NOKIA 7250

Oryginalne kosztują 115 zł (w sklepie NOKIA). Nie chce za bardzo inwestować w stare telefony i szukam *naprawdę dobrej*, najlepiej oryginalnej baterii NOKIA. Może być zamiennik ale firmowy, dobrej jakości.

Co polecicie ?

Taka bateria, niby oryginalna, za 1/5 ceny śmierdzi mi niezłym przekrętem:

Nie wieże żeby można było zdobyć takie baterie za mniej niż 1/5 ceny.

Możecie polecić zaufany sklep w Warszawie, albo uczciwego Allegrowicza, gdzie kupię dobrej jakości BLD-3 do NOKIA 7250 za mniejsze pieniądze niż w sklepie NOKIA ?

Mile widziana gwarancja i FV.

Na Allegro są jakieś podróbki (podobno polimerowe) i piszą, że mają 3000 mAh, a oryginał ma 720 mAh - kolejny pic i fotomontaż ?

Pozdrow. Sebastian

Reply to
Sebastian

Do you believe in fate, Sebastian?

Kilka miesięcy temu kupowałem podobną baterię (6610) f-my Foof. (i jeśli mam być szczery, chyba trochę za nią przepłaciłem :) Jak na razie trzyma porównywalnie z oryginalną baterią nokii (i taką też ma pojemność nadrukowaną : 750mAh :) Sklep '2kroki', Plac Wilsona lub niemalże metro Pole Mokotowskie.

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba