odtwarzacz DVD a mp3

Witam,

Temat zapewne troche off-topic, ale na tej grupie siedza ludzie ktorzy sie znaja na rzeczy i sa bardziej odpowiedzialni :-)

Ale do rzeczy...Do tej pory do sluchania muzyki mp3 uzywalem komputera, a ze slucham prawie non stop to i komp musial byc wlaczony non stop. Oczywiscie ciagnie on prad, wentylatory szumia itd... Pomyslalem, ze gdybym kupil DVD player - o ktorych pisza ze odtwarzaja tez mp3 z plyt, to nie musialbym tego kompa wciaz wlaczonego trzymac.

No i pytanie - czy dobrze sobie wyobrazam obsluge tych mp3 przez takiego playera. Z mojej strony najchetniej wygladaloby tak, zeby wystarczylo wlozyc plytke z mp3 i dac play, a on sobie by juz po kolei te utworki lecial - najchetniej losowo. I zebym mogl z pilota robic sobie next itp... Po prostu wlaczam i zapominam o obsludze..tak jak teraz mam to zrobione w kompie. Ciekawy jestem tylko co jesli utwory sa nagrane w podkatalogach? Czy on przeszukuje te podkatalogi? Jak ta sprawa w odtwarzaczach wyglada? Sprzedawca pewnie nie bedzie wiedzial takich rzeczy...

Reply to
Jack Houseman

"Jack Houseman" snipped-for-privacy@chello.pl schrieb im Newsbeitrag news:52f7b$43898c75$540adc4c$ snipped-for-privacy@news.chello.pl...

Zgadza sie

Zgadza sie

Po prostu wlaczam i

Tak

Jak nie bedziesz kupowal w miesnym to bedzie wiedzial.

Kup stacjonarny - np. WIWA albo rownie dobrze jakis z przenosnych (tylko w nienajtanszej klasie).

Andy

Reply to
Dudus Podpiszczaczek

Witaj,

| Z mojej strony najchetniej wygladaloby tak, zeby wystarczylo wlozyc plytke z | mp3 i dac play, a on sobie by juz po kolei te utworki lecial - najchetniej | losowo. I zebym mogl z pilota robic sobie next itp... Po prostu wlaczam i | zapominam o obsludze..tak jak teraz mam to zrobione w kompie. Zwykle tak jest. Zalezy jednak od typu DVD.

| Ciekawy jestem tylko co jesli utwory sa nagrane w podkatalogach? Czy on | przeszukuje te podkatalogi? Tak samo, zalezy od typu DVD.

Niestety DVD zwykle, nie ma funkcji "resume" w przypadku mp3. Jest to wazne w przypadku odtwarzania ksiazkek dzwiekowych.

| Sprzedawca pewnie nie bedzie wiedzial takich rzeczy... Tak. Trudno zeby wszystko wiedzial. Szukaj instrukcji w sieci. Pytaj uzytkownikow.

Pomysl ew., o podlaczeniu "normalmego odtwarzacza mp3", do wzmacniacza.

Pzdr.J.P. ps philips DVP762/02 ma funkcjie ktore opisales. Dodatkowo na czytniki kart SD, CF..., funkcje "sleep", dziala od 8 kbps, ma bardzo naly pobor mocy.

jp

Reply to
Jerzy Pastusiak

kup odtwarzacz DVD Manta Emperor II obsluguje wszystko i tez pliki .txt z polskimi tekstami o filmow divx

cena 200 zl

Tomek

Reply to
tomm

Nie warto poczekać na III?

Nie wszystkie formaty, niestety...

Taniej.

Dnia Sun, 27 Nov 2005 17:28:42 +0100, tomm napisał(a):

lepiej Emperor III - tańszy - 199 zł ;)

Reply to
Danny

Dnia Sun, 27 Nov 2005 19:56:58 +0100, tomm napisał(a):

we Wrocławiu jest w Geant, więc pewnie w Poznaniu też będzie..

Reply to
Danny

WIWA ma kiepsko zrobioną obsługę mp3, trudno korzystać bez włączania telewizora.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń