niedrogi bezpiecznik termiczny

Poszukuje jakiegos niedrogiego "bezpiecznika" termicznego Mialby on byc zamointowany w kloszu obok zarowki - gdy temperatura wzroslaby nadto to rozlaczalby obwod Najlepiej jakby bylo to jakims kreciolkiem regulowane Chodzi mi o rozwiazanie raczej mechaniczne - na jakims bimetalu

Reply to
slimak

Uzytkownik "slimak" snipped-for-privacy@wp.pl napisal w wiadomosci news:cmeef1$bn1$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

a moze termostat od zelazka ?? ;)

-- BartS

Reply to
Bart Samsel

Widziałem takie u człowieka handlujacego elektroniką. Wewnątrz bimetal, produkowane na rozmaite temperatury. Zdaje sie po 2,5 zł to było....

slimak napisał(a):

Reply to
eusso