naswietlanie positiv'a skanerem

witam czy probowal ktos takiego sposobu lampa jedzie calkiem blisko szyby do tego mozna popchnac ja kilka razy wiec powtarzalnosc procesu jest chyba bardzo wysoka nie jestem pewien ale chyba jej przedkosc jazdy zalezy od zadanej rozdzielczosci skanowania co wy na to ?

Reply to
Tomaszek

Tue, 14 Oct 2003 14:08:49 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Tomaszek" snipped-for-privacy@opus.chelm.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Odpusc sobie Positiv. Wyprobuj termotransfer. Efekty naprawde porownywalne a ile taniej i prosciej ! Szczegoly w archiwum.

Reply to
BLE_Maciek

Uzytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

:-)

Reply to
Tomaszek

Tue, 14 Oct 2003 21:44:10 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Tomaszek" snipped-for-privacy@opus.chelm.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No nie mowilem ze fajne ? :-))

Reply to
BLE_Maciek

Maciek, zdefiniuj słowo porównywalne ;-)

__ Pzd, Irek.N. ps. mnie nadal wychodzš raczej _nieporównywalne_

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Wed, 15 Oct 2003 08:41:09 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Ireneusz Niemczyk snipped-for-privacy@w.archiwum wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No nie chcialem kopac lezacego mowiac ze Positiv to totalny badziew i efekty robienia nim plytek sa duzo gorsze niz termotransferem :-))

#define TT termotransfer

#define POROWNYWALNE (w odniesieniu do TT i Positivu): Jak sie bardzo nameczysz i spiepsujesz kilkadziesiat plytek robiac je Positivem, osiagniesz efekty podobne jak TT za pierwszym/drugim podejsciem. :-)))

Reply to
BLE_Maciek

dolaczam sie; wlasnie skonczylem trawic pierwsza plyke; 'Twoj Styl' rulez;) Ino odrywanie papieru troche meczace i pracochlonne

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

Thu, 16 Oct 2003 22:04:38 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "ArturVF500" snipped-for-privacy@o2.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Bo trza na mokro. Pod biezaca chlodna woda.

Reply to
BLE_Maciek

oczywiscie ze na mokro, (to na sucho sie da?;>) ale nie jest to 'chwyc za rog i ciagnij'

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

On Behalf Of ArturVF500

To moja metoda lepsza. Wrzucam płytkę z papierem do kuwety, odczekuję cztery piwa, chwytam za róg ... i już ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel

Oj Macieju, przemawia przez Ciebie totalne niedoświadczenie positivowe. Tak się składa że nie _dogonisz_ mnie termotransferem... ;-) Termotransfer zachęca mnie jedynie prostotš (nawet nie czasem, zrobienie płytki positivem kosztuje mnie około 20 minut - to akceptowalny wynik).

Nic to jednak, może za następnym razem wyjdzie i termotransferem ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Mon, 20 Oct 2003 09:50:38 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Ireneusz Niemczyk snipped-for-privacy@w.archiwum wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hehe po prostu jak zobaczylem ile sie trza nakombinowac z tym Positivem (no wszystko ok, ale to kurde suszenie ??? ;-/), a zobaczylem ze termotransferem wychodza mi bardzo ladne plytki nawet do SMD to wrzucilem Positiva na drzwi do lodowki, gdzie stoi po dzien dzisiejszy :-))))

Reply to
BLE_Maciek
Reply to
Pawel Pawlowicz

E tam, sądzę że doszliśmy do konsensusu. ;-)

Spray Pisitiv Plus (zresztą chyba już nie ma nie-plusa).

Hmm...przyjdzie mi spróbować...kiedyś. Może przy najbliższych Elfowych dodam kawałek na próbę ;-)

W Twoim. A w czym jest problem z napylaniem warstwy positivu?

Miłego dnia. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Wed, 22 Oct 2003 16:55:40 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Ireneusz Niemczyk snipped-for-privacy@powszukaj.w.archiwum> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Naklada sie nierowno, niechetnie zwilza plytke a po wyschnieciu przy brzegach robia sie warstwa jest wyraznie grubsza. Poza tym to suszenie - okropnosc...

Reply to
BLE_Maciek

Slicznie sie rozpływa, trzeba tylko cieniutko psiknąć i na dodatek dobrze jest mieć go zimnym - płytkę też.

kwestia przygotowania powierzchni - czyszcze ściernym (1000) pod biezącą zimną wodą i nic więcej...

True, trzeba zadbać aby płytka była trochę wieksza niż projekt, jak cieniutko położysz to nie ma problemu z brzegami.

Tak, to jest nieciekawe - znaczy schnie samo, tylko długo. Ja robię tak, że psikam _zimną_ i zostawiam ją na 20 minut na zimnych betonowych schodach - niech sie rozpłynie. Po tym czasie kładę na płytę grzejną (termotransferowcy też taką używają, ale temperaturę mają znacznie wyższą ;-) ). i w 10 minut mam suchą. Poznać można po tym, że skrobana zaczyna odpryskiwać.

Miłego dnia. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk
Reply to
Pawel Pawlowicz

Pawie oczka? Wiesz, kwestia czystości ;-) a że się czasem jakiś paproch trafi...zawsze da się tak klisze ustawić, żeby ominąć :-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk