Naprawa telefonu bezprzewodowego

Witam,

Dostałem do naprawy telefon bezprzewodowy Panasonic KX-T3968-B, (jeśli komuś symbol nic nie mówi to jest analog). Problem jest taki, że w słuchawce nie działa klawiatura. W środku napaćkane tak jak się można tego było spodziewać, ale wyczyszczenie nie pomogło, zwieranie styków pola pod ON/OFF też nie działa, więc to nie problem niedokładnego wyczyszczenia. Akumulator sprawny. Wciśnięcie przycisku LOCATOR/INTERCOM w bazie daje sygnał w słuchawce z czego wnioskuję że komunikacja w jedną stronę działa. Chwilowo skończyły mi się pomysły. Da się to jakoś naprawić, czy lepiej wyrzucić?

Pozdrawiam Andrzej Zyśk

Reply to
Andrzej Zyśk