Mp3 do radia Skody

Masło maślane.

Wojciech_B napisał(a):

nie jestem audiofilem, ale do dupy z taka jakoscia...

Reply to
Psychik

No ja slyszalem cos takiego w akcji, i musze powiedziec ze jakosc byla zadowalajaca. Z tym ze sluchalem tego na dosc dobrym sprzecie(tzn. dobrym radiu, z dobrymi glosnikami).

Reply to
Kordeus

Sat, 15 Apr 2006 10:16:24 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Psychik snipped-for-privacy@ZAPYTAJ.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ano. A zamiast nadajnika to chyba lepiej byłoby wykorzystać wejście głowicy magneofonu, ewentualnie dorobić płytkę z 4066 za pomocą którego przełączać wejście wzmaczniacza między głowicą a wejściem zewnętrznym.

Reply to
BLE_Maciek

Tue, 18 Apr 2006 22:36:01 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Mariusz" snipped-for-privacy@op.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Nie chce mi się już dzisiaj bazgrać. Narysuję i wyślę Ci jutro. Jakbym zapomniał wysłać to się przypomnij na priv.

Reply to
BLE_Maciek