Mozna kupic "biala" skretke ?

Witam Czy jakis dostepny producent robi skretke kat 5 ktora jest w bailej izolacji (a nie szarej) ? Lub przynajmniej mega jasnej szarej ?

Fantom

Reply to
Fantom

instalacyjną rozumiem. Pewnie, że jest. Ostatnio ułożyłem u klienta 100m takowej. Mi było obojętnie, ale taka była akutat w składzie, to kupiłem.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W dniu 2010-10-21 21:25, Fantom pisze:

No masz, ja chciałem szarą a dostałem czarną :)

Reply to
Padre

W dniu 2010-10-21 22:40, Padre pisze:

Ciesz się. Czarna lepiej przenosi basy jak będziesz odtwarzał muzę z jutuba.

Reply to
Mario
Reply to
William Bonawentura

Dokładnie. Madexa zawsze była, może nie idealnie, ale biała :-)

m.

Reply to
Martin Lukasik

Am 22.10.2010 21:25, schrieb Fantom:

To co chcesz, linkę czy drut?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok
Reply to
William Bonawentura

Pozdrawiam, Michał Smolnik snipped-for-privacy@fims.pl

Reply to
Michał

Am 27.10.2010 07:55, schrieb William Bonawentura:

Ludzia drogie, ostatnio kupowałem przewód instalacyjny i dostałem biały, choć mi zwisało. Chyba mam jeszcze 80m na rolce w piwnicy. Intos 73100U. Conrad ma biały w wersji płaskiej. Inne firmy też mają. Pełno tego.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Pan Waldemar Krzok napisał:

A nie mieli korytek instalacyjnych, czy chociaż tych takich gwoździków do przypinania? Wtedy nie zwisa.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Am 27.10.2010 12:09, schrieb Jarosław Sokołowski:

Nie, poszły w peszle i mogły zwisać.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok
Reply to
William Bonawentura

Am 27.10.2010 13:24, schrieb William Bonawentura:

biały normalny, a nie biały "zęby palacza".

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok