Moduł GSM współpracujący z GPS

No chyba ze jakies komendy zlosliwie ukryli - jak chcesz to moge ci podeslac to co z ME45 dostalem, na dlugie zimowe wieczory lektura w sam raz... Praktycznie wszystko co mozna zrobic z telefonem jako modemem i wszystko co mozna zrobic z telefonem jako telefonem (wszystko co da sie zrobic z klawiatury) i wszystko co sie da zrobiz z nim jako daksem - ma swoje odbicie w zestawie komend AT. Chyba nawet strumien danych w kompresji GSM mozna przekazac do komputera i dopiero na komputerze na postac analogowa przeksztalcic...

W kazdym razie duzo tego.

Reply to
Dariusz K. Ladziak

A podeslij bardzo prosze,

i zobacz czy masz opisane te komendy, ktore za jedyne wyjasniesnienie maja tu '?'

to super, a czy potrzeba jakies instrukcje inicjalizujace czy tez od razu na drugim porcie mam NEMA ??

a coz to znaczy ?? ze raz ma a raz nie ma, w zaleznosci od seri ?? czy tez to twoje zyczenie jest ??

gdzie kupiles te moduly?? bo na razie w Polsce wiedze tylko SQ

pozdrawiam,

Tomek

Reply to
tomm

Dariusz K. Ladziak napisał(a):

pozdrawiam, Marek Hobler, 'neutrinus'

Reply to
Marek Hobler, 'neutrinus

U¿ytkownik "Dariusz K. Ladziak" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.tpi.pl...

Jak mo¿na, to ja na domgor(ma³pa)poczta.onet.pl te¿ bym poprosi³.

Fishman

Reply to
Fishman

prawda, tez mi sie wydalo duzo..szczegolnei ze pisza ze maly pobor pradu:) ale jak sie zasili z przetwrnicy DC/DC i AKU12V, to az tak zle ne iwychodzi- troche ponad 40mA AKU ok 60AH (taki mam w aucie,diesel) teoretycznei wystarczy na 2 meisiace, czyli bedzie nadal porownywalny z pradem samorozladowania AKU a cena jest przekonywujaca - juz moduly dotarly...bedziemy testowac na dniach

Reply to
Greg(G.Kasprowicz)

Greg(G.Kasprowicz) napisa³(a):

A poinformujesz grupê o wynikach testów?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066

Od razu wypuszcza. Domyslnie na 4800 bps ale mozna przekonfigurowac na inna predkosc oraz wybrac podzbior komunikatow NMEA, ktore ma z siebie wypuszczac i interwal wysylania (najczesciej co sekunde).

Zyczenie. :) Lassen IQ podoba mi sie, ale szkoda, ze ma inny chipset a nie opiewany ostatnio tu i owdzie SirfStar III.

napisz do nich maila po aktualny cennik

--
Adam Dybkowski
		http://www.amwaw.edu.pl/~adybkows/

Uwaga: przed wys³aniem do mnie maila usuñ "123" z adresu.
Reply to
Adam Dybkowski

jasne, tylko nie wiem keidy sie tym zajme, mam pilniejsze sprawy:)

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Fishman napisał(a):

APRS'owcy już te moduły testują:

:) i wychodzi na to że to urządzonko rzeczywiście sporo prądu zżera.

pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr

czy wie moze ktos ile to w koncu pradu ciagnie ??? pisze, ze 150 mA 3,3V inni mowia, ze az 210 mA

pozdrawiam,

Tomek

Reply to
tomm