modem

Witam szanownych.

Jak na modemie zestawić połączenie asynchroniczne, gdzie ramki biegają w różnych odstępach czasowych. Mogę zestawić połączeni wszytsko "dyla", ale czasy pomiędzy wysłaniem a odbiorem ramki to średnio 125 ms, kiedy przy tej samej prędkości 38400 bps ramka wracała po ok. 15 ms. Jak skrócić ten czas. Przeglądałem dokumentacje od modemów i nigdzie nie znalazłem komend AT do modyfikacji tego czasu.

Tomasz

Reply to
Tomasz