Mierniki wilgotnosci.

Nie - mierzac wilgotnosc powierzchni ;-)))

BTW robi sie to optycznie - powierzchnia to lusterko.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Dzieki za linki. Niektore wygladaja korzystnie, glownie ze wzgledu na cene:) A w polaczeniu z jakims malym AVR z ADC bede mial to co chce :) A przy okazji w tej firmie znalazlem to co kiedys szukalem LCD graficzny z touch panelem w cenie jednak sporej, ale nie rak rozbojnickiej jak na lcd.elementy.pl :)

Reply to
T.M.F.

Sprawdz jeszcze

[i

:-)

Ale czemu nie rezystancynie ?

On Behalf Of T.M.F.

A przy okazji. Co znalazłeś? Bo ja mam 1/4VGA color z "palcem" z gammy za 400zł netto.

pzdr Artur

Reply to
ziel

ooo, tak dobrej oferty nie maja:) Zaraz zerkam do gammy. Dzieki za info.

Reply to
T.M.F.

Tak widzialem w jednym urzadzeniu (chyba Rosemounta).

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

On Behalf Of T.M.F.

Zadzwoń i pogadaj.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Wygodniej mierzyc wilgotnosc i temperature i obliczac punkt rosy.

Pozdrawiam, Pawel

Reply to
Pawel Pawlowicz

On Thu, 19 Feb 2004 11:09:43 GMT, snipped-for-privacy@ozi.ar.wroc[kropka]pl (Pawel

No tak, ale my sie wlasnie zastanawiamy jak zmierzyc wilgotnosc :-)