Midland GXT550

Witam.

sadzicie, warte to kupna?

Pozdrawiam, Sqeeb

Reply to
Sqeeb

Kupilem tydzien temu GXT500 (taka sama tylko kolory inne). Ogolnie fajny sprzet (nie liczac tego ze w Polsce nie jest legalny). Jak na razie w praktyce korzystalem do 2 km w miescie. Dzialal ok. W silnej zabudowie, wewnatrz budynkow itp - mocno tracil moc.

Fantom

Reply to
Fantom

Co znaczy w mocnej zabudowie? Centrum Warszawy czy park w Skierniewicach? Jak myslisz, takim miasteczku do 20tys mieszkancow 2-3km obejmie? Jak przetestujesz cos wiecej to sie podziel, prosze.

Pozdrawiam, Sqeeb

Reply to
Sqeeb

Sqeeb napisał(a):

ja testowałem podobne, pewnie starszy model, miał niby 4W, też midland'a. w praktyce pokazał że zasięg jest prównywalny do 500mW motoroli (talkabout). sprzedałem te midlandy spowrotem na allegro i dokupiłem jeszcze komplet talkabout 500mW.

Reply to
Piotr [PKi

Nie warte ....

Po pierwsze nielegalne. Po drugie moc nic nie daje na antenie długosci połowy długopisu ... zwykłe PMRki tez osiągają podobne wyniki w terenie zabudowanym.

Lepiej jest kupic PMRke i wmontowac dłuższą antene - co zresztą tez nie jest zbyt legalne :)

Reply to
KrzysiekPP