micro Mega hos

W dniu 2014-09-13 21:09, Paweł Pawłowicz pisze:

Zgadza się. Kiedyś szukałem obliczeń do projektowania cyklonów. Najwięcej znalazłem na stronkach amerykańskich uczelni. No i średnice były w calach, ale wysokości w stopach. Do tego gęstość pyłów bodajże w funtach na stopę sześcienną, prędkości też w dziwnych jednostkach.

Reply to
Mario

On 2014-09-15 10:52, Mario wrote: [...]

Nie żaden Ohm tylko om. I nie Watt tylko wat. :-D A wielką literą to piszemy symbole jednostek a nie ich nazwy. Czyli Ω ale om, H ale henr, Wb ale weber. AFAIK u anglosasów jest tak samo.

E tam, ja obstawiam pospolite lamerstwo i problemy z kodowaniem znaków.

Reply to
JDX

W dniu 15.09.2014 o 10:34, Mario pisze:

E tam, zaproponować po prostu tydzień na diecie 1000 cal dziennie ;)

Reply to
butek

W dniu 2014-09-15 22:18, butek pisze:

Pół Tic-Taca na dzień :)