Matsushita

Witam ,

Z obudowy scalaka przeczytałem następujące oznaczenia :

MATSUSHITA TO4-5V ATO409

Być może zamiast literek "O" powinno być "Q". Oczy już nie te.

Czy ktoś z Was wie co to za układ? Googlowałem , ale bez efektu. Będę wdzięczny za link do danych technicznych lub PDF'a.

Przypuszczam , że może to być pasywna linia opóźniająca (analog).

Pozdr.,

MH

Reply to
Mariusz Hajduk

Mariusz Hajduk napisał(a):

Musisz miec serwisówke do tego urzadzenia inaczej lipa w dodatku nie wszystkie czesci dostaniesz na rynku wiekszosc kosci tylko dla autoryzowanych serwisow....

Reply to
Piotr

Nie, nie. Chodzi w tym przypadku o ultrasonograf. W tym przypadku zapomnij o serwisówkach. Sam obecnie konstruuje nowy aparat (kilka mam już zasobą) i konstrukcje odbiorników ultradźwiękowych są w zasadzie do siebie bardzo podobne. Miełem możliwość podglądnięcie bebechów aparatu koreańskiego , stąd moje pytanie.

Pozdr. ,

MH

Reply to
Mariusz Hajduk