Matryca LCD z monitora

Ktoś może wie czym się różni matryca LTM190EX-L01 z monitora 19" Iyama od matrycy LTM190EX-L21 z monitora 19" Samsung? Albo gdzie szukać danych matryc? Jesli tak to niech się ujawni i coś powie :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Khmm zanika umiejętność korzystania z wyszukiwarek?

W.

Dnia Fri, 02 Nov 2018 13:57:21 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

Easy... :) Równolegle z zapytaniem na grupie pytam i wujka goo :) Oszczędność czasu. Jak popatrzeć tu:

jakoś nie widać różnic. No to czemu q... inna nazwa? Gdzieś, jakaś różnica musi być. No, jaka? Ma ktoś pomysł?

Reply to
Jacek Maciejewski

Może jedną wyprodukowała fabryka w prowincji seczuan, a druga w prowincji gandu? Albo zmienili coś w elektronice - inne elementy i jest to rev? Albo też seria produkcyjna. Albo i kombinacja tych elementów, albo jeszcze coś innego.

Reply to
BQB

Dnia Fri, 02 Nov 2018 13:57:21 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

Przekopałem te datashety i ni cholery nie widzę powodu żeby jeden panel nie można było zastąpić drugim. Jak ktoś ma odrębne zdanie to niech mówi, bo zaraz kupuję... :)

Reply to
Jacek Maciejewski

W dniu piątek, 2 listopada 2018 14:07:52 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

BLU interface model (wtf BLU pewnie zaraz jakiś łosiek wyskoczy z mordą że nie wiem co to BLU, mimo że łosiek sam nic nie napisał)

  1. BHSR-02VS-1 Type : WTB & WTW (wtw chyba będzie wire to wire)
  2. 35001HS-02L Wire to Board

Musi jaka wtyczka, piszą o rastrze 3,5mm i 2pinach

Reply to
bytomir.kwasigrochvelkarbonylek

Dnia Fri, 2 Nov 2018 08:31:40 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Ja akurat nie wiem co to BLU, możesz podjaśnić?

  1. Można sobie zrobić fajne zestawienie:
    ć że wszystko identyczne z wyj. fragmentu o BLU :)
  2. Jak porównać zdjęcia zwłąszca tylnej strony paneli to widać że są identyczne :)
  3. W datashecie jest opis pinów wtyczki sygnałowej, są identyczne.
  4. Podnieciłem się niezdrowo bo gdzieś zobaczyłem że ktoś sprzedaje taką
19" za 200 zł. Wszystko to okazało się bezprzedmiotowe bo można Syncmastera 930BF dostać za 80 zł a panel kosztuje 95 :)
Reply to
Jacek Maciejewski