Mam prośbę

Niechcę się zbytnio rozpisywać... Czy ktoś mógłby odpowiedzieć mi na mój post:

, wyglonda na to że płytka działa, a mi chodzi o dwa pytania które dodałem później( o masę i stabilizator). Nigdy nie miałem wcześniej do czynienia z uP, a ten kosztuje ponad 40zł więc nie chcę za bardzo go zepsuć...

Z góry dziękuję :-)

Reply to
tojatomek

Witam

A toś się udał!!! Myślisz, że jak go tylko trochę zepsujesz to będzie działał poprawnie????

Reply to
Zbych

Witam

Jeszcze jedno. WYGLONDA = wygląda????

Reply to
Zbych

40 zeta za PICa - to chyba przesada ? A toje ścieżki są strasznie "koślawe" - poćwicz .
Reply to
Piotr Chmiel

a pokaz ta twoja plytke bo nie widze jej, mozesz dac tu linka?

pozdrawiam Stach

Reply to
sd

Tak :)

Reply to
tojatomek

Ten tyle kosztuje

To wiem, ale chodzi mi teraz o coś innego - w następnym poście są 2 pytnania na które chciałem uzyskać odpowiedź...

Reply to
tojatomek

teraz już ją widać w tamtym linku, a jak nie to daję tutaj:

I ponawiam swoje pytanie, bo mimo wspaniałych rad nikt mi do tej pory nie odpowiedział: Czy mogę zastąpić 7805 przez 78l05? Nie wydaje mi się aby ten PIC potrzebował więcej niż 100 ma? Acha i czy obie nóżki GND PIC-a powinny być podłączone do masy, czy tylko jedna(która)?

Reply to
tojatomek

Możesz zastąpić , a z masą to nie wiem . Nie prościej poczytać o tym w dokumentacji do kostki . Aż wstyd pytać o takie rzeczy na grupie.

Reply to
Piotr Chmiel

a masz zdjecie jak to wyszlo na gotowo ? tej twojej plytki piknej:) ze skosnymi sciezkami hihi

Reply to
sd

Dzięki

No właśnie nie wstyd bo szukałem w dokumentacji, przeglondałem inne schematy i raz są dwie a raz jedna. Na grupie zawsze pytam na końcu...

Reply to
tojatomek

Zdjęcia niemam, ale fajnie wygląda :-)

Reply to
tojatomek

no to najwazniejsze :)

Reply to
sd

A w dokumentacji uKontrolera co napisali ?

Reply to
Piotr Chmiel

Ano nic nie napisali - przynajmniej nie znalazłem, ale przy opisach pinów było po prostu

|Vss|8,19| Ground reference for logic and I/O pins.|

Ale problem już rozwiązany - trzeba podłączyć oba.

Reply to
tojatomek