Mały wyświetlacz 2x16

za $4 z hakiem mozna miec 320x240 TFT z touch panelem

Idąc tym tropem znalazłem za $3 nieduży 1.4" kolorowy ekwiwalent dla wyświetlacza od 5110:

as

Może i wchodzi, ale: a) stracę czas CPU na sterowaniu gołym lcd lub będę zmuszony wziąć coś ze sterownikiem b) dwie linie alafanum

Reply to
Sebastian Biały

Ostatnio mi się spodobał ten:

Zamówiłem, zabaczymy co się do niego wymyśli, jest dość uniwersalny. Co do sterowania to czywiście mcu z driverem,np 18f66j94. Za dużo comów by wachlować gpio, a ten pic obsługuje lcd podczas sleep i prądu pobiera mniej niż taki mcu generujacy przebieg dla lcd "ręcznie".

Reply to
Marek