maleńkie ogniwo 3,7v

witam, czy ktos mi podpowie gdzie kupic albo gdzie szukac male ogniwko 3,7 V ok 100-150 mAh (jak np w słuchwakach BT)

Reply to
xxxx

Do słuchawek też mają, ale te tutaj są mniejsze

Reply to
shg

Był 3 wrzesień 2009 roku (czwartek) gdy o godz. 18:25, wszystkim znany

*shg* napisał(a):

Podziękował. O ile ktoś ma jeszce inne adresy (widzialem kiedys inny sklep ale nie moge na niego natrafić) prosze o podawanie namiarów.

Reply to
xxxx

Z przesyłką wyjdzie jak samo ogniwo w Batimexie, paczki mi przychodziły w ciągu 3-4 dni roboczych od zamówienia. Jedyny minus, że _w_tej_chwili_ akurat nie mają na magazynie.

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski