Licznik Geigera-Müllera - kit K2645

Dowrcowa nawet spączkowała i teraz są dwa ;) PKWN to teraz pl. Legionów a sklep pozostał tylko teraz RTV handlują ale obok jest z systemami alarmowymi Tęczowa ma się dobrze Klary Zetkin to teraz Daszyńskiego a sklep też jest Skarbowców przenieśli gdzieś na Postańców Kościuszki jeszcze jest ale dawno tam nie byłem ostał się jeszcze Robotronic na Manhatanie (ok. ul.Polaka) Julian Electronic na Pułaskiego też ma się dobrze są też dwa sklepy na św. Wincentego (Semiconductors + obok coś jeszcze) w sumie po drugiej stronie Pomorskiej przy pl. Strzeleckim jest jeszcze sklep/komis ze sprzętem pomiarowym

eeee nie jest tak żle :) jest jeszcze coniedzielna giełda przy Robotniczej choć ostatnio elektronikę wypiera tam wszelkie inne tałatajstwo

Robert W.

Reply to
rwi

Ale gdzie - powstancow dluga

No, on jest "nowy".

Ale rdzeni nie ma :-(

Tez nie ma :-(

pare pomiarow promieniowania z wykorzystaniem VA-Z221 zrobilem, jesli jestes zainteresowany, to odezwij sie na priv. W adresie jest gazeta.pl.

Reply to
Michal Baszynski .

Ładnych parę lat temu miernik u nich kupiłem... Za 900000 zł :-(

Fajnie brzmi :-)

Na Klary Zetkin to nie był Bomis kiedyś?

Jeśli chodzi o rdzenie, to sprawa jest ciężka - dla większości, nawet dość doświadczonych elektroników, jest to wiedza totalnie tajemna. To hamuje popyt na detal. Brak popytu generuje brak podaży a nawet jak coś się pojawi, to czasem może cudem podadzą AL a już o strumieniu nasycenia choćby w A*zw - szkoda gadać :-(

[...]

Ano...

Potrzebujesz jakiś konkretny? Mogę coś Ci podrzucić z gratisów...

Tak sie jakos nazywal, ale czy to wazne jak? Waznie ze czesci byly i sa. Mam wrazenie ze zaloga zostala i sie sprywatyzowali.

Owszem, ludzie sie boja cewek.

Ale dziala tez w druga strone - brak podazy hamuje popyt i powoduje ze sie ludzie boja. A gdzies za tym jest jeszcze polityka firm .. dowolne rdzenie robimy, wedle zyczenia .. katalogu nie mamy, zrobimy co pan sobie zyczy .. aaaaa, pan chce dwie sztuki ??? nie dwa miliony ?

O tyle ważne, że mieli tam mnóstwo rzeczy - odpadów z produkcji, opory na kG itd.

Normalka.

Trochę trudno się dziwić - jakby Ci kazali domowym sposobem kondensatory elektrolityczne robić, też byś się bał...

Są katalogi. Zarówno Feryster, jak i AET mają katalogi on-line. Ferroxcube ma nawet komplet softu do projektowania różnych ciekawych rzeczy.

:-)

Przy granitowym sloniu, blisko wiaduktu. Dodam jeszcze EPROM na Parkowej i Wimel na Damrotha.

Pozdrawiam, Pawel

Reply to
Pawel Pawlowicz