LG - DVD/VIDEO zegar..??

Dnia 2005-02-25 12:24, Użytkownik miedza napisał:

U mnie w magnetowidzie Thomsona, po dłuższym wyłączeniu, też resetuje się zegar, ale mój magnetowid po chwili zczytuje sygnał zegara z telegazety i wszystko wraca do normy (podobnie, samoczynnie przestawia się na czas letni/zimowy). I nie jest to jakiś wypasiony magnetowid, ten model kosztował 900 zł.

Przypuszczam, że jeśli zostawisz po włączeniu sprzęt na kilka minut, to też powinien odczytać sygnał z telegazety.

Pamiętaj, że jeśli po włączeniu zegar sam się nie ustawi, to nici z nagrywania, bo nawet jeśli programator będzie pamiętał, co ma nagrać, to nie będzie wiedział która godzina.

Reply to
Tomasz Wójtowicz