Lepszy od Chinczyka;-)

Użytkownik "HF5BS" snipped-for-privacy@t.pl napisał w wiadomości news:ojd7qb$f0t$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Nie uwzgledniac, wyszlo za wczesnie, zaraz poleci wlasciwa odpowiedz, tylko zalatwie przestawienie klawiatury na polska...

Reply to
HF5BS

Albo by po pijaku obcięli jakiś płot, jak tu:

:))

Reply to
HF5BS

W dniu 2017-07-03 o 13:21, J.F. pisze:

Porto to najlepiej wypić.

Reply to
robot

W dniu 2017-07-12 o 16:23, robot pisze:

O tak. Zdecydowanie. Tylko muszę jakieś fajne znaleźć, ale przy moim zużyciu to za parę lat będę miał parę różnych sprawdzonych i już nie będę pamiętał jak które smakuje. A zdarzyło mi się kiedyś w knajpie jakiejś... Ale to nie ja zamawiałem nawet.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz