LCD dotykowy

Witam! Nie wiecie gdzie kupic po rozsadnej cenie LCD dotykowy, najlepiej kolor, ale niekoniecznie ? Moze byc z demobilu, byle na sterowniku do ktorego jest dokumentacja :) Aha, rozdzielczosc nie jest determinujaca, byle LCD byl nie wiekszy niz jakies 12x10cm. Potrzebuje to do sterownika, ktory robie, a cholernie nie chce mi sie umieszczac tam klawiatury.

Reply to
T.M.F.

Uzytkownik "T.M.F." snipped-for-privacy@nospam.mp.pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@www.wizzard.one.pl...

Maja w Gammie w okolicach 400,- PLN

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

na allegro facet sprzedaje hitahi, 640*480. tylko chyba troche duzy jak dla Ciebie. ale cana przyjemna - około 180 zł

pzd Jacek

Reply to
ter_haar

Fajny, tylko nie ma w sieci pdfa z opisem, a wiec bezuzyteczny. No i tak ze 2x wiekszy niz potrzebuje :)

Reply to
T.M.F.

Witam!

Jest, jest... Mogę ewentualnie podesłać. Wersja tego LCD za 120zł jest opisana tak: "wyswietlacze posiadaja małe ryski ,ale nie wygląda to strasznie". Te w 100% sprawne są droższe. Chyba 169zł.

Pozdrawiam Bogdan

Reply to
Bogdan Łakomy

Czy dokumentacja jaka posiadasz, to pdf o tytule "SX19V001-ZZA" (30 stron) czy też masz coś więcej? Bo jeżeli więcej to ja bym grzecznie prosił o podesłanie.

pzd. Jacek.

Reply to
ter_haar

to gdybys mogl podeslac bylbym wdzieczny. Co prawda to ciagle jest duze, no ale...

Reply to
T.M.F.

Oj, nie wiem czy dobrze widze, ale z tego pdfa wynika, ze ta matryca jest bez sterownika ? Znaczy sterownik jest, ale bez bufora ramki :( Mam nadzieje, ze sie myle.

Reply to
T.M.F.
Reply to
Marek Dzwonnik

Niestety mam tylko wymieniony plik. Ale przyznaję, że nie szukałem za dużo :)

Pozdrawiam Bogdan

Reply to
Bogdan Łakomy

rowniez posiadam tylko tego 30stronicowego PDF... ale tam wyraznie napisane, ze niema sterownika - trzeba ciagle i wytrwale "skanowac" po calej matrycy, nie wolniej niz 70 i nie szybciej niz 150hz frame (pisze z pamieci, jesli sie nie myle to jakas taka wielkosc)

a w dodatku jest niby 'touch screen' ale do tego niema zadnego opisu - jak tego uzywac ? ;/

Reply to
BartekK