latarki

No, tak napisali, ale na lampe wyladowcza to nie wyglada.

Wyglada na czubek LED, albo zarowki "ksenonowej"

No tak ale jak masz ręce zajęte narzędziami albo coś przytrzymujesz to zostaje tylko kręcenie głową, a z bliskiej odległości to w ogóle się nie sprawdza, spróbuj zajrzeć tym do otworu fi 10 w ścianie albo do bebechów komputera czy szafki kablowej

Ksenonowy emiter światła ==========

właśnie chodzi mi o pomoc w tym szukaniu może jakiś elektronik używa czegoś w swojej praktyce takiej latarki

Naprawdę, chodzi o zwykłą czołówkę LED za 30 zł tylko trochę inaczej zamocowaną między oczami Nie chce mi się za takie pieniądze przerabiać

Reply to
rrrrrrrrrrr