Kupie: Elektronika ?atwiejsza ni? przypuszczasz

Witam,

chcialbym kupic ksiazki z serii "Elektronika łatwiejsza niż przypuszczasz" Dieter'a Nuhrman'a. Interesuje mnie dowolna ksiazka z tej serii. Jezeli wiec komus sa niepotrzebne i chcialby je spieniezyc prosze o odezwe na priv.

Pozdrawiam, Wiktor

Reply to
opexoc

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@d57g2000hsg.googlegroups.com... Witam,

[...]

Popatrz na allegro często są nawet w kompletach. Pzdr

Reply to
henry1

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

A. Grodecki

Bardzo Dobry wybór na początek, choć pozycja nieco leciwa. Sam zaczynałem od tych książek i jestem całkiem dobrym engiem. Później trzeba się jednak pouczyć z książek akademickich i przebrnąć stada robaczków we wzorach. Niby bzdurna nauka bo nic się nie później nie pamięta ale jeden rzut oka na schemat i przynajmniej wiesz co chodzi.

-polecam, ja komuś pożyczyłem i nie raczy oddać.

Reply to
Pawel Gol