Kupię dysk HDD WD2500JB-00GVC0

alojzy nieborak napisał(a) :

Dzięki za hasło. Zupełnie nie mam zielonego pojęcia co to jest ten terminal dyskowy. Nie mogę też znaleźć miejsca, gdzie mógłbym się o tym dowiedzieć. Do czego dokładnie służy, jak używać, jakie ma ograniczenia? Cokolwiek.

Reply to
Zbynek Ltd.

W dniu 2021-12-26 o 20:49, Zbynek Ltd. pisze:

To taki wiersz poleceń jak w dosie tylko składnia inna, pod piny podpinasz się z RS-em ale na poziomach ttl czyli np przez przejściówkę USB- rs. Na pc-cie odpalasz tak jak tm pisze hyperterminal, wypierasz port wirtualny com z przejściówki usb i próbujesz 'gadać' z dyskiem albo uruchamiasz program co tam jest w załączniku.

Reply to
Janusz

W dniu 2021-12-27 o 10:35, Janusz pisze:

Nie nie program, to są komendy.

Reply to
Janusz

Zbynek Ltd. napisał(a):

Nic więcej nie podpowiem, nie wiem jak to to działa. Wiem tyle, że lata temu na allegro oferowano zestaw kabelków Rx/Tx/Gnd z jakimś softem, wszystko dla tzw. "zielonych w temacie", więc nie z hyperterminalem. Możesz pogrzebać za dedykowanym softem serwisowym na stronie producenta, ogólnie czeka Cię długa droga:)

Reply to
alojzy nieborak

pod warunkiem ze nagra i polozy na półkę. jak straci to nie będzie płaczu. Ale jak tam wrzuci bezcenne rodzinne zdjęcia czy nagrania to kaplica

Reply to
sirapacz

alojzy nieborak napisał(a) :

Już zamówiłem.

Nie ważny jest cel, ważna jest droga ;-)

Reply to
Zbynek Ltd.

"sirapacz" sqd20m$36527$ snipped-for-privacy@portraits.wsisiz.edu.pl

Może wrzucić kopie i na ten, i na inne... Lepszym rozwiązaniem jest wrzut na pięć używanych dysków niż na jeden nowy. Cena może być podobna...

Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski

"alojzy nieborak" snipped-for-privacy@googlegroups.com

: Pokazuje miejscami "zrytą" powierzchnię z czasem odczytu : jednego sektora na poziomie 200-2500 ms?

Victoria pokazuje, HDDScan...

Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski

"J.F." 61c33b1f$0$536$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl

Po przepisaniu (nadpisaniu tym, co tam jest) czymś na kształt Victorii możesz dostać w tych obszarach normalne czasy.

Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski