kto *UMI* i protela i ma chwilke czasu...

Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3?=

witam, pewnie minie wysmiejecie za taki post :)

ale ja osobiscie juz sie poddalem, nie idzie mi cos ten protel a mam taki maly projekcik ktory mi zrobil taki znajomy znajomego na zaliczenie, ale teraz trzeba naniesc poprawki, czy ktos by sie podjal?

generalnie to sa proste rzeczy, przeniesc kondesatorek w jedno miejsce, sciezke z drugie, dodac 2 elementy i wsio. projekt jest wykonany w 98SE, postawie piwo :)

pozdrawiam

prosze piszcie na marici(maalpaa)o2.pl

Reply to
rysiek ochucki

rysiek ochucki pisze:

A czemu nie?

Co to za szkoła? Może od razu idź na bazar i kup sobie dyplom, będzie prościej i szybciej.

Powodzenia w szukaniu jeleni Pzdr

Reply to
Luk

Powitanko,

Wamac, jak ide do firmy elektronicznej w sprawie pracy i sie dowiaduja, ze jestem z wyksztalcenia geologiem, to moje szanse maleja do zera. A tu sie okazuje, ze inzynierem moge byc bezbolesnie, wystarczy piwo postawic. Jak ktos za niego odwali robote, to mu te butelke piwa na lbie rozwale.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

rysiek ochucki pisze: > przepraszam koledzy chyba sie nie zrozumielismy nie chodzi o zadna szkole, > pytalem kto sie zna i chcialby sie podjac, zaplace, po co zaraz i obsmiewac > i obsrywac?

Spoko, już napisałeś, że to mały projekcik na zaliczenie :)...

Reply to
Konop
Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3?=

rysiek ochucki pisze:

Tu na grupie raczej mało lewaków. Dużo osób chętnie za kase podejmie się zlecenia. Ale raczej nie życzyliby sobie żeby do zawodu przychodziło dużo ludzi kiepsko przygotowanych. Może zastanów się nad zmianą kierunku studiów na bardziej humanistyczny.

Reply to
Mario

przepraszam koledzy chyba sie nie zrozumielismy nie chodzi o zadna szkole, pytalem kto sie zna i chcialby sie podjac, zaplace, po co zaraz i obsmiewac i obsrywac?

a tak wiem: jestem polakiem i jestem z tego dumny, pewnie dlatego jeszcze w tym kraju siedzicie

Reply to
rysiek ochucki
Reply to
rysiek ochucki
Reply to
rysiek ochucki

rysiek ochucki pisze:

Widzę, ze po maturze giertychowskiej, ewentualnie za sprawdzanie ortografii też piwami częstowałeś. Może jak Ci nauka czegokolwiek nie wychodzi to zmień chociaż czytnik newsów na taki co sam pisownie sprawdza.

Reply to
R.R.R.