Potrzebuje kostki już z programem ;-) lub 2 szt.

Kto chętny? Albo gdzie szukać / ogłosić? Jeden ludź powiedział, że typowo 20-30h, ale on czasu nie ma ;-)

Zapraszam Marcin

0608 87 83 83 marcin at mzyla.com
Reply to
Marcin Żyła

Styl pisania jako źródło wiedzy o człowieku. Kształt czaszki lub inne czynniki też możesz brać pod rozwage?

Nie wiem co masz na myśli pod określeniem "murzyna", ale jeżeli mam jednostkowe urządzenie do zrobienia, na moje własne potrzeby i mam określone co toto ma robić, to ile zapłace chętnemu do pracy to ja sprawa.

Szykowałem się na ~100 euro. Za podobną kwote są oferty od ludzi z referencjami, więc albo to murzyni albo się mylisz.

MZ

Reply to
Marcin Żyła

3.33 euro za godzine? ROTFL. Tyle to sprzataczce wstyd powiedziec.

ghrom

Reply to
Piotr Farbiszewski

Marcin Żyła napisał(a):

no to moze po nazwisku? jestes Żyła... ;-p

Reply to
Psychik

Użytkownik "Marcin Żyła" snipped-for-privacy@mzyla.com napisał w wiadomości news:enj9co$c4m$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

:D

Noo, to Ty już masz oferty za półdarmo, teraz szybciutko podpisuj umowę i ruszaj z tematem - za 4 dni będzie gotowe :)

MSPANC

e.

Reply to
entroper

moja bierze 10 na godzinę. Za stówę to mi się nawet nie chce zacząć myśleć.

Waldek

Reply to
Waldemar

Stawka jest dość rozsądna. Myślę że za te 100 euro za godzinę masz szanse znaleźć jakiegoś programistę, który coś potrafi.

Paweł

...chyba w Chinach :) Bo to nie 100EUR za godzinę, a za całość...

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Waldemar napisal(a):

Kurna, w PLu zarobki kobit do sprzatania zaczynaja tez niemilosiernie rosnac.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Ba. A znaleźć przyzwoitą osobę do tego zadania to też nie taka łatwa sprawa...

Pzdr. Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Bez kamery już mam do mojego gps-a

Kamerę też planuję (mam już MCA-25), ale pewnie nieprędko... Czyli część kodu jest - trzeba przeportować na coś z dwoma serialami (mega162), dopisać kamerę i wio. Ostrzegam kodobiorców: kod jest na GPLu, więc przeróbkami trzeba sie podzielić:-)

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Może łatwiej kupić coś gotowego:

Paweł

Marcin Stanisz napisal(a):

No. I w dodatku znalezienie to pol biedy. Drugie pol to jej utrzymanie przez dluzszy czas..

Reply to
Marcin E. Hamerla

'Większość produktów wykonywanych jest wyłącznie na zamówienie w ilościach hurtowych. Z tego powodu obecnie nie prowadzimy sprzedaży detalicznej'

Poza tym ktoś mógłby mi dopisać trochę kodu, bo ja ostatnio wolę zajmować się czymś innym - zwłaszcza jak tamto działa stabilnie i robi dokładnie to co miało robić:-)

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Irony... It's like goldy or silvery, only different.

ghrom

Reply to
Piotr Farbiszewski

Piotr Farbiszewski napisal(a):

Moze jacys hobbysci albo studenci z Suwalk za taka kase cos zrobia?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Użytkownik "Marcin Żyła" snipped-for-privacy@mzyla.com napisał w wiadomości news:enj9co$c4m$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

I będzie warte tyle ile kosztowało:-( "Tak to tylko w Erze" Jeśli robisz eksperyment, to scalak, który dostaniesz będzie wymagał wielu poprawek Każdy może powiedzieć , że to tylko 30 godzin i zrobi ci to za 300zł, ale nie w tej chwili:-( Jest to opowiadanie bezwartościowych bajek. Póki delikwent tego nie zrobi dobrze, tak jak oczekujesz nie można nic powiedzieć o czasie realizacji ani o cenie. Prawdopodobnie nie jesteś w stanie podać nawet precyzyjnych wymagań. Wielu się wydaje, że chlapną jedno zdanie, a ktoś im to jednostkowo zrobi, tak jak im się wydawało za grosze. Najmij studenta, zrobi ci gniota za 300zł i pośle w diabły, jeśli nie będzie to takie jak chcesz.

Reply to
lwh

Marcin E. Hamerla schrieb:

raczej na wschód od Suwałek, ale i tak będzie trudno kogoś znaleźć.

Waldek

Reply to
Waldemar