Kontakt z Semiconem

Panowie,

Ma ktos moze numer komorkowy do panow Sochackiego lub Marciniaka z Semiconu i moglby mi go podeslac na priv? Mam tu maly pozar w burdelu....

Reply to
Marcin E. Hamerla

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

"Pożar w burdelu"?! To już raczej powinieneś dzwonić na 998, a panienki ewakuować na z góry upatrzone pozycje :-)

Pozdrawiam, GM

Reply to
sp9rjt

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

Na

jest podany numer telefonu komórkowego do szefa produkcji płytek drukowanych tej firmy. Może on Ci pomoże?

GM

Reply to
sp9rjt

sp9rjt napisal(a):

Dzieki, bardzo sie przydalo - szukalem na wczesniej stronie Semiconu jakiejs komry, ale, niefartownie, nie znalazlem powyzszego. Kurna, targi za 3.5 tygodnia i juz nie wiem w co rece wsadzic.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Cieszę się, że mogłem pomóc.

Pozdrawiam i życzę powodzenia na targach.

GM

Reply to
sp9rjt

sp9rjt napisal(a):

Dzieki, mam nadzieje, ze zywy przelece przez ocean. W koncu to bedzie bardzo niefartowna data - nie wiem ktorego smajleja uzyc: tego ;--) czy raczej tego ;-(.

Reply to
Marcin E. Hamerla