Kondensatory SMD

Gdzie we Wrocławiu można kupić typowe kondensatory 0805? Skończyły mi się lub są na wyczerpaniu pewne wartości (470n,

220n, 100n, 82p, 330p) i chciałbym możliwie szybko uzupełnić zapasy; jednocześnie kwota zakupu jest zbyt niska, by się bawić w zakup wysyłkowy. W Semiconductors Bank nie mają. Kto jeszcze handluje taką drobnicą (bo Robotronik i Axel raczej mają na stanie elementy przewlekane)? Potrzebuję po ~30 szt. każdej z powyższych wartości, za wyjątkiem 100n, których chcę z 50.

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Piotr Wyderski napisał(a):

Na giełdzie elektronicznej handluje dość szeroko pojętą drobnicą SMD jeden pan, który na co dzień zaopatruje firmy. Jest z wrocławia, więc jak kiedyś tam jeszcze zaglądałem, to często tam bywał.

Reply to
Bartosz Sarama
Reply to
Piotr Wyderski

Użytkownik "Piotr Wyderski" snipped-for-privacy@ii.uni.wroc.pl> napisał w wiadomości news:d97kov$bds$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl

Ostatnio kupowałem w Seguro. Miło i przyjemnie :-)

Reply to
Marek Dzwonnik

Ja też, ale zapomniałem sprawdzić swoje zapasy elementów biernych... :-( Tylko to są Gliwice, a nie Wrocław. ;-)

Zasadniczo też jestem bardzo zadowolony, ale zdarzyła im się wpadka: na stronie pewien układ jest opisany jako SOT23-8, przysłali SO-8. Hm...

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Andrzej Kamieniecki

I pewnie wyjdzie drozej niz zaplacic za wysylke w Seguro.

Reply to
Adam Dybkowski