Klon karty naszego operatora

Hey.

Czy komus udalo sie moze zrobic kopie karty telefonicznej? (tej z paskiem magnetycznym) Mam pewien plan jak to zrobic ale nie wiem czy sie za to zabierac bo jesli komus sie udalo to po co wywazac otwarte wrota. Ja zrobilbym jakies ustrojstwo gdzie glowica magnetofonowa napedzana bylaby silniczkiem i w ten sposob czytalbym dane. Nie wydaje mi sie jednak azeby bylo to az tak proste dlatego pytam na szerszym forum.

pozdrawiam.

Reply to
ESO

Uzytkownik "ESO" snipped-for-privacy@wp.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@wp.pl...

poczytaj sobie stronke phreak.hack.pl i masz racje nie jest to latwe pozdrawiam

Reply to
Robercik

W artykule snipped-for-privacy@wp.pl ESO napisal(a):

Proponuję ci zapoznać się z FAQ pl.misc.telefonia. Tylko nie zadawaj tam tego pytania, bo cię żywcem zjedzą, cwaniaczku :-(

I tylko nie wyjeżdżaj z ideologią, ani że to do innych celów.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

czy nie wiesz o tym, ze policjanci potrafia czytac grupy dyskusyjne?

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Dnia 03-09-12 12:52, nadawca ESO wysłał list o treści :

Tak, udało się swego czasu handlarze z tanimi kartami chodzili u nas po domach

ostatnio już nie chodzą - policja się za nich wzięła

Reply to
zenek

Fri, 12 Sep 2003 12:52:31 +0200 jednostka biologiczna o nazwie ESO snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

BLE_Maciek

niby po co robic, skoro teraz sa na chipowe, technologia jest prosta, trzeba tylko zrobic reverse engineering aparatu niektorym sie to udalo...

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Witay ! Moze i potrafia ,ale nie potrafili sprawdzic co kupowalem na Allegro ,a nalocik zrobili twierdzac ze kupowalem cos czego na oczy nie widzialem ! Dlaczego znalazlem sie w bazie danych jakiegos "lewusa" to do dzis dnia nie potrafia mi odpowiedziec. Dane mieli ,ale sprawdzic - po co !! Czujna mamy policje ,wystarczy ze masz duzo wspolnego z elektronika i sie z tym nie kryjesz to jestes traktowany jak potencjalny "lewus". ..............itd. Pzdr.JJMafia

Reply to
JJMafia

i wtedy nie potrzeba kart zeby dzwonic ...

Reply to
Lopi