KEH-P8400R - problem

Witam. Mam problem z radioodtwarzaczem samochodowym Pioneer KEH-P8400R. Wszystko działa poprawnie, oprócz tego że nie mam stereo w odbiorniku - tzn. symbol stereo jest wyświetlony, ale nie ma efektów w głośnikach. Czy to jest uszkodzenie, czy może tylmo jakiś bład w ustawieniach? Bardzo proszę o pomoc, bo sprzęt własnie kupiłem i mam krótki czas na przetestowanie.

Niebieski.

Reply to
niebieski

A nie podlaczyles przypadkiem glosnikow pod "tyl-przod" zamiast "lewo-prawo" ? Balans dziala ? z CD stereo leci ?

Balans działa prawidłowo i z magnetofonu jest stereo. Problem jest tylko z radiem.

Reply to
niebieski

Chyba już znalazłem przyczynę. Mam za słaby sygnał z anteny i widocznie tuner w takim przypadku wprowadza jakieś ograniczenia. Po wyjeciu radia z samochodu i podaniu silniejszego sygnału na wejscie antenowe jakość dźwieku uległa poprawi.

Reply to
niebieski