Kamerka GR-DVX407EG podłączenie do PC

Witam

Proszę o informacje jak podłączyć kamerkę JVC GR-DVX407EG do komputera. Czy potrzebne są sterowniki? Jaki przewód i gdzie go szukać?

Pozdrawiam Remeknapr

Reply to
Remek

Remek napisał(a):

Większość informacji powinna być w instrukcji obsługi:

Strona 63.

Dodatkowo potrzebujesz komputer ze złączem FireWire, odpowiedni kabelek oraz oprogramowanie takie jak np. Windows Movie Maker z Windowsa XP, bądź Vegas Movie Studio.

Reply to
Virus_7

Użytkownik "Virus_7" napisał:

Dzięki za podpowiedzi, ale niestety nie o to chodzi. Opisany pod linkiem sposób znam, bo jakiś czas użytkowałem kamerkę DV Sony z wyjściem cyfrowym i mam to przećwiczone. Sęk w tym, że podany przeze mnie model takiego wyjścia nie ma. Dałem się oszukać sprzedającemu ze względu na nieznajomość rzeczy. Doczytałem się już w sieci, że jedyną możliwościa w moim przypadku jest zrzut przez złącze AV karty graficznej, lub tunera.

W każdym razie dziękuję za życzliwe zainteresowanie.

Reply to
Remek

Remek napisał(a):

Eee... Niemożliwe. ;)

Na stronie, którą podał sprzedawca

widnieje: DV ut Ja DV in Ja

Jesteś na 100% pewien, że nie ma złącza DV?

Reply to
Virus_7

Użytkownik "Virus_7" napisał:

Bardzo bym chciał, żebyś miał rację :) Pod linkiem, który podałeś jest model JVC GR-DVX407, czyli nie dokładnie ten o który mnie chodzi. Szukam tego złącza i nie mogę się doszukać. Znalazłem natomiast:

i jeszcze parę innych podobnych. Niestety chyba d... blada. Teraz pytanie (jeśli faktycznie nie ma DV). Co kupić? Czy taki tuner np. :

Który z tych tunerów jest odpowiedni? Jaka będzie jakość zgrywanego materiału?

Reply to
Remek

Jeszcze jeden link:

Remek

Remek napisał(a):

Szczerze mówiąc, polecałbym zgranie materiału stacjonarną nagrywarka DVD. Jakość w ten sposób przegranego video będzie, myślę, dużo lepsza od komputerowego tunera TV. Chociaż ostatnio nie interesowałem się tym tematem, więc musisz się rozejrzeć.

PS Dziwna ta kamera, że nie ma złącza DV...

Reply to
Virus_7