Kabelek video -> S-Video in - dac 470 pF ?

na schematach kabelkow svhs / s-video out -> video in pin Y laczy sie bezposrednio z video a C przez 470pF;

a jak kabelek ma dzialac w drua strone (video -> s-video), to tez trzeba dac ten 470pF ?

powinno sie dac

nie ma potrzeby

Reply to
PAndy

Dnia 22-11-2007 o 11:14:23 PAndy <pandrw_cutthis snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Pytanie ignoranta: W S-video sygnały Y i C są rozdzielone, czy tak? To jak się je rozdziela przy przejściu (video -> s-video)? Czy wejście S-video ma w środku jakiś filtr, który puszcza tylko właściwy sygnał?

Antek

Reply to
Antek Laczkowski

ok, a jak juz mam kabelek z tym 470pF, to lepiej go wyjac czy nie bedzie zadnej roznicy ?

nie powinno byc zadnej roznicy - w dekoderze jest ARW i potrafi skompensowac sobie roznice w poziomach tylko nei rozumiem po co podlaczac to do wejscia S-Video - nie mozesz po prostu wpiac tego do wejscia CVBS?

Reply to
PAndy

mam wyjscie video w formie jednego chinch'a i musze wprowadzic je do karty TV gdzie mam wejscie s-video (w formie tego 4-pinowego);

rozumiem, ok, choc mysle ze mozesz sprobowac wybrac w mikserze karty sygnal CVBS zamiast S-VIDEO - wtedy elektornika powinna pobrac CVBS z wejscia Y i zignorowac wejscie C.

Reply to
PAndy

aha! - sprawdze i dzieki za rade :)