Jakie kamerki do transmisji AV ?

Będzie pewna konferencja - ja mam za zadanie zrobić z niej trasmisję w necie. Budżet to niestety 1000zł. Strumieniową transmisję wideo już przećwiczyłem na Windows Media Enkoder, przetestuję jeszcze Helix-a.

Głównym problem jest dobór kamer - jestem w tym temacie zielony. Sala ma wymiary ok 15-20m x 80m. Planowane są dwie lub trzy kamerki, raczej muszą być bezprzewodowe, bo nie ma możlowości zakładania instalacji. Czy wystarczą kamerki 380 lini czy muszą być 480 linii, aby było coś widać i słychać. Zastanawiałem się na takim wynalazkiem na eBay

Jakie wybrać kamerki,sprzęt do bezprzewodowej transmisji i kartę video ?

Mogą być też problemy z netem, czy jest szansa alby przepchnąć taką transmisję przez np. BlueConnect ? Ma ktoś doświadczenia w tym temacie ?

Reply to
tomi

tomi napisał(a):

- patrz za kamerkami CCD, cmos są troche ślepe, w słonczny dzień powinno być ok.

- 380 linii styknie, przeciez nie puscisz streama 640x480?

- rozumiem że streama wysyłasz na jakis serwer i ten puszcza w świat?

- na blueconnect licz się z pingami około 600ms :(

Reply to
Piotr [PKi