jaki zegarek elektroniczny?

Dnia 24-08-03 19:36, Użytkownik Pszemol napisał:

Ostatnio też bardzo mało chodzę, większość czasu spędzam przed komputerem i jakoś się nakręca, a nie mam przesadnej gestykulacji :-)

Nurkowałem z nim, co prawda tylko do głębokości 10m i choć na zegarku nie ma oznaczeń 10,20 czy 200M to jednak przeżył. Skoki spadochronowe zresztą też. Mam go jakieś 10 lat i do tej pory nie wymagał naprawy.

Dobra kończę bo się już OT zrobił, a nawet NTG :-)

Pozdrawiam DEKADENT

Reply to
DEKADENT

No coz - ostatnio prawo nam sie zmienilo i w zasadzie masz racje .. aczkolwiek zostales wyraznie poinformowany ze o co innego z ta glebokoscia chodzi, wiec nie wiem czy wygralbys sprawe :-)

Mozna. Ale to tandeta firmy sharK !

Mam podobny - 81, podpisany Armitron, jakies 20$ - wtedy .

Elegancka bransoleta, koperta .. no niestety - nikiel juz sie strarl mocno :-(

No nie - moje mialy ~6

Moj dziala do dzis dobrze, oprocz przyciskow, niestety wyswietlacz mu sie pekl.

Przeszedlem sie ostatnio po sklepach i bazarach - SharP i Q&Q jeszcze robia cos klasycznego za 40-80zl, inne nonamy [sharK np] tez pojedyncze rzeczy robia..

Ale to tlo chyba swieci - a to lepsze niz zaroweczka z boku.

Wednesday, August 27, 2003, 3:48:28 PM,Pszemol nastukał(ła):

P> a mikrofon działa jeszcze przy 32kHz?

mikrofon to moze nie ale przetwornik ultradzwiekowy powinien...

A mikrofony sie uzywalo do chronokomparatorow nie do pomiaru f kwarca tylko do nasluchu... tykania!!! :D Mam gdzies opis chronokomparatora zrobionego w ten sposob jako przystawka do Atari - jest wszystko, programik tez... w jakiejs gazecie - "Zrob Sam" bodajze. Zreszta wskazowkowe kwarcowe moznaby ustawiac podobnie.. O! Mam pomysl: a czy czestotliwosc pradu sluzacego do wyswietlania na LCD nie jest czasem po prostu podzielona f kwarca? To by juz mozna mierzyc..

Reply to
Łukasz Bolesta
27 Aug 2003 19:04:48 +0200 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@wp.pl (Łukasz Bolesta) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Wlasnie, kiedys nawet byly takie testery mechaniczne do zegarkow. Drukowaly "wykres" w postaci linii z kresek. Jezeli linia ta odchylala sie w ktoras strone to zegarek sie poznil albo spieszyl. Wykrywalo to tez rozne inne nieprawidlowosci (np. uszkodzenie jednego z zebow kola zebatego). Wtedy co ktoras kreska byla np. dluzsza.

Ale pewnie zalezy od scalaka sterujacego. Jeden bedzie mial tyle a drugi tyle. A przeciez firm robiacych zegarki jest multum.

Reply to
BLE_Maciek