jaki termistor do czyjnika temperatury przy lpg?

witam

Czy ktos moze sie orientuje jaki powinien byc tam termistor?

z gory dzieki za pomoc GT

Reply to
gt

gt snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

W instalacji Elpigaz 4.7 kom - tak z pamięci, może jutro zmierzę. Wmak

Reply to
Wmak

Krzysztof snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Mierzyłem - najtrudniej oszacować temperaturę. W cieniu jest 18st, zachmurzenie zmienne, auto stoi na słońcu, w przewiewie. po otwarciu maski było > 4 kom, po kilku minutach 5 Myślę, że za wartość katalogową (23st) można przyjąć 4,7 kom. Wyjąć i zabrać do domu nie mogę, bo po zmianie parownika termistor jest wbity a nie wkręcony. Wmak

Reply to
Wmak