jaki program narzedziowy do karty SD ?

witam mam problem z karta SD 2GB ktora obecnie jest widziana jako 1GB (970Mb) pod XP nie daje sie sformatowac na koniec mowi ze uszkodzona jest sciezka 0 posiedzialem w goglach ale nic oprocz podobnego problemu nie znalazlem

jakies programy diagnostyczne do kart pamieci ?

Reply to
Tomaszek
Konrad Rokicki

A tak glupio zapytam czy zanim cos ta mrobiles udalo Ci sie wgrac na karte i odczytac z niej 2GB? Moze to takie samo 2GB jak inne karty - podrobione gdzie karta widzi niby 1GB ale tak naprawde jest to karta 128MB... Z tego co mowisz to walsnei tak wyglada jak karta 1GB sprepraowana by byla widziana jako 2GB....

Reply to
PAndy

Tak swoja droga .. 2GB ... to juz chyba z godzina DVD. Kiedy kamery na kasety odejda do lamusa, przynajmniej te male?

A moze juz dzis nie ma sensu kaseta, skoro mozna wsadzic malego HDD ..

Mam taki program, który potrafi czytać i zapisywać surowe dane z karty SD. Niestety współpracuje on tylko z moim czytnikiem :)

Reply to
moki

J.F. się wziął i wyklepał:

Ostatnio w makro bawiłem się malusieńką kamerką, chyba JVC ale nie jestem pewien. 80GB twardy, oczywiście kręcenie filmów, cykanie zdjęć, wygodne kasowanie i z tego co mi się zdawało nawet podstawowe funkcje edycyjne. Już miałem kupować a tu cena >3kPLN :(

Reply to
scx

Tylko czy to przypadkiem nie powinno byc tansze mechanizmu na kasete ? :-)

Nie - bo to nowosc. A jak kazda nowosc - musza im sie zwrocic koszta developmentu.

Reply to
pelos